Cele projektu

  • Wykreowanie unikatowego produktu turystycznego obejmującego udostępnienie i opisanie Twierdzy Zamość od fortyfikacji XVI-wiecznego miasta idealnego po fortyfikacje poligonalne poprzez zmianę (poprawę) wizerunku miejsc już znanych, lecz słabo wyeksponowanych oraz promocję („odkrycie”) miejsc dotąd nieudostępnionych i nieprzewidywalnych, jako atrakcje turystyczne.
  • Ochrona reliktów i rewaloryzacja krajobrazu warownego oraz historycznej panoramy Twierdzy Zamość wpisanej wraz z miastem renesansowym na Listę Światowego Dziedzictwa Kultury UNESCO i Pomników Historii RP i tym samym zachowanie dla przyszłych pokoleń obiektów o dużym znaczeniu historycznym i kulturalnym.
  • Stworzenie atrakcyjnego produktu turystycznego dla osób odwiedzających Polskę w trakcie Piłkarskich Mistrzostw Europy EURO 2012, a w szczególności interesującego miejsca dla turystów podążających przez województwo lubelskie na mecze Piłkarskich Mistrzostw Europy rozgrywanych na Ukrainie.

Proszę czekać... Proszę czekać...